Το άθλημα ανακοίνωσε τους κορυφαίους 20 χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του συνεργάτη της F1, Amazon Web Services (AWS), αναλύοντας σχεδόν 40 χρόνια δεδομένων. Ο αείμνηστος Άιρτον Σένα αναδείχθηκε ο ταχύτερος στον ένα γύρο σε σύγκριση με τους ομόσταβλούς του, με τον Μίκαελ Σουμάχερ και τον Λιούις Χάμιλτον στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Στην πρώτη δεκάδα […]
Το άθλημα ανακοίνωσε τους κορυφαίους 20 χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του συνεργάτη της F1, Amazon Web Services (AWS), αναλύοντας σχεδόν 40 χρόνια δεδομένων. Ο αείμνηστος Άιρτον Σένα αναδείχθηκε ο ταχύτερος στον ένα γύρο σε σύγκριση με τους ομόσταβλούς του, με τον Μίκαελ Σουμάχερ και τον Λιούις Χάμιλτον στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Στην πρώτη δεκάδα υπήρχαν και κάποιες εκπλήξεις όπως ο Χέικι Κοβαλάινεν και ο Γιάρνο Τρούλι.
«Αυτό που θέλαμε να κάνουμε εδώ είναι να προσπαθήσουμε και να ταυτοποιήσουμε εκείνους που πιστεύουμε ότι ήταν οι ταχύτεροι οδηγοί, ο οδηγός που έδειξε την ταχύτητά του στον ένα γύρο και όχι απαραίτητα τις ικανότητές του στους αγώνες με βάση τα αποτελέσματα. Υπήρξαν κάποιες εκπλήξεις που βγάζουν όμως νόημα», είπε ο Μπρον που δεν δούλεψε ποτέ με τους Τρούλι και Κοβαλάινεν.
«Κάποιος που συνεργάστηκε με τον Γιάρνο, τον οποίο γνωρίζω πολύ καλά, είπε ότι αν τα Γκραν Πρι είχαν διάρκεια πέντε γύρων, θα ήταν ο νικητής σε κάθε αγώνα επειδή η ταχύτητά του ήταν απίστευτη σε μία πολύ σύντομη περίοδο», πρόσθεσε.
Ο πρώην μηχανικός αγώνων της Ferrari, Ρομπ Σμέντλεϊ, ο οποίος δούλεψε με τον Τρούλι στην Jordan και βοήθησε την AWS να αναπτύξει το σχέδιο μέτρησης για τον ταχύτερο οδηγό, ήταν στο ίδιο μήκος κύματος. «Ήταν απίστευτα γρήγορος αλλά όχι σπουδαίος τις Κυριακές». Η μοναδική νίκη του Ιταλού ήταν στο Μονακό, στον πιο αργό αγώνα του προγράμματος, εκκινώντας από την pole position με τη Renault το 2004.
Ο Σμέντλεϊ αποκάλυψε επίσης ότι ήρθε σε επικοινωνία με τους μισούς από τους τωρινούς οδηγούς και με πολλούς πρώην. «Είμαι δημοφιλής σε ορισμένα μέρη αλλά σίγουρα αντιπαθής στους περισσότερους οδηγούς που αγωνίζονται αυτή την εποχή», πρόσθεσε.
Ο Μπρον είπε ότι κάθε κατάταξη θα προκαλεί αντιπαραθέσεις επειδή δεν υπάρχει καθοριστικός τρόπος να συγκρίνονται εποχές με διαφορετικά μονοθέσια και πίστες. «Η έκταση του θέματος είναι τεράστια και είμαστε υπερήφανοι για αυτό και πιστεύω ότι θα ακολουθήσουν πολλές συζητήσεις για αυτό και ίσως να κάνουμε νέα ανάλυση. Δεν πιστεύω ότι ο κόσμος γελάει με αυτή την κατάταξη. Νομίζω ότι έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις. Θεωρώ πως όταν γίνει κατανοητή η μεθοδολογία τότε ο κόσμος θα αρχίσει να καταλαβαίνει».