Είναι το πλέον ποθούμενο για κάθε Έλληνα λάτρη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ίσως σε δύο χρόνια να αποτελέσει πραγματικότητα. Η ελληνική κυβέρνηση και συγκεκριμένα ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, τρέχουν ήδη τη φιλόδοξη προσπάθεια επιστροφής του Ράλι Ακρόπολις στο καλεντάρι του WRC μέσα στο 2022. Το dirtfish.com, πραγματοποιώντας έρευνα σχετικά με τις ενέργειες των Ελλήνων […]
Είναι το πλέον ποθούμενο για κάθε Έλληνα λάτρη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ίσως σε δύο χρόνια να αποτελέσει πραγματικότητα. Η ελληνική κυβέρνηση και συγκεκριμένα ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, τρέχουν ήδη τη φιλόδοξη προσπάθεια επιστροφής του Ράλι Ακρόπολις στο καλεντάρι του WRC μέσα στο 2022.
Το dirtfish.com, πραγματοποιώντας έρευνα σχετικά με τις ενέργειες των Ελλήνων αρμοδίων και τους στόχους τους, αποκάλυψε πως πρώτη χρονικά προτεραιότητα είναι η άμεση ένταξη του Ράλι Ακρόπολις στο ERC το 2021, ενώ υπάρχει η θέληση και το σχέδιο για το επόμενο βήμα στην αμέσως επόμενη σεζόν.
«Η Ελληνική Κυβέρνηση και το Υπουργείου Αθλητισμού υποστηρίζουν δυναμικά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και έχουν τη θέληση να συνεργαστούν με την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος και τη FIA, προκειμένου να φιλοξενήσουν διεθνείς διοργανώσεις μηχανοκίνητων σπορ στην Ελλάδα. Αναμφισβήτητα, επιθυμούμε επίσης και έναν αγώνα στο Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι στην Ελλάδα», δήλωσε ο Λευτέρης Αυγενάκης στο dirtfish.
Υπογραμμίζεται πως ήδη ο αρμόδιος υφυπουργός έχει ανακοινώσει τη σύσταση Επιτροπής Διεκδίκησης σημαντικών μηχανοκίνητων διοργανώσεων, ενώ για το 2020 είχε προγραμματιστεί ομαδικό τεστ όλων των ομάδων του WRC για τον Σεπτέμβριο, που όμως ακυρώθηκε λόγω των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού και των αλλαγών στο καλεντάρι.
Υπενθυμίζεται πως το Ράλι Ακρόπολις ήταν σταθερά μέρος του προγράμματος του WRC από το 1973 ως το 2013 (με εξαίρεση τρεις σεζόν), έχοντας δυστυχώς τεθεί εκτός καλεντάρι τα τελευταία επτά χρόνια.