Το ζήτημα θα πάει στη διεθνή επιτροπή εφέσεων της FI με τις Ferrari και Renault να επιβεβαιώνουν την πρόθεσή της να συνεχίσουν το θέμα. «Μετά από προσεκτική εξέταση, η Williams αποφάσισε να μην προχωρήσει στην επίσημη άσκηση έφεσης», αναφέρει η ανακοίνωση της ομάδας που χρησιμοποιεί κινητήρες της Mercedes. «Πιστεύουμε ότι η απόφαση της FIA να […]
Το ζήτημα θα πάει στη διεθνή επιτροπή εφέσεων της FI με τις Ferrari και Renault να επιβεβαιώνουν την πρόθεσή της να συνεχίσουν το θέμα. «Μετά από προσεκτική εξέταση, η Williams αποφάσισε να μην προχωρήσει στην επίσημη άσκηση έφεσης», αναφέρει η ανακοίνωση της ομάδας που χρησιμοποιεί κινητήρες της Mercedes. «Πιστεύουμε ότι η απόφαση της FIA να κινηθεί προς την απαγόρευση της εκτεταμένης αντιγραφής μονοθεσίων από το 2021 και μετά καλύπτει τη βασικότερη ανησυχία μας και ενισχύει το ρόλο και την υπευθυνότητα ενός κατασκευαστή εντός του αθλήματος».
Η McLaren, η οποία θα αφήσει τους κινητήρες της Renault για εκείνους της Mercedes από την επόμενη σεζόν, έχει ήδη ανακοινώσει ότι δεν θα ασκήσει έφεση. Το μονοθέσιο της Racing Point αποτελεί οπτικά αντίγραφο της Mercedes του 2019, με τον Γερμανό κατασκευαστή να παρέχει κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων και η διαφωνία έγκειται στο τι σημαίνει να είσαι κατασκευαστής και ποιο ποσοστό του μονοθεσίου σχεδιάζεται στο κάθε εργοστάσιο.