Pirelli: Το μέτρο για την κάθετη δύναμη δεν είναι ζήτημα ασφάλειας
Ετικέτες: , ,

Pirelli: Το μέτρο για την κάθετη δύναμη δεν είναι ζήτημα ασφάλειας

 newsroom

  |  21.08.2020 | 10:34

Η Pirelli χρησιμοποιήσει τα ίδια ελαστικά με την περασμένη χρονιά και θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο το 2021. Παρόλα αυτά είναι αναπόφευκτο οι ομάδες να είναι ικανές να παράγουν όλο και περισσότερη κάθετη δύναμη που θα ασκεί περισσότερη πίεση στα ελαστικά. Στη διάρκεια του lockdown, αποφασίστηκε η μείωση της κάθετης δύναμης με την εισαγωγή ενός […]

Η Pirelli χρησιμοποιήσει τα ίδια ελαστικά με την περασμένη χρονιά και θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο το 2021. Παρόλα αυτά είναι αναπόφευκτο οι ομάδες να είναι ικανές να παράγουν όλο και περισσότερη κάθετη δύναμη που θα ασκεί περισσότερη πίεση στα ελαστικά. Στη διάρκεια του lockdown, αποφασίστηκε η μείωση της κάθετης δύναμης με την εισαγωγή ενός τροποποιημένου πατώματος για την επόμενη σεζόν. Μετά τα προβλήματα με τα κλαταρίσματα στο Σίλβερστοουν ακολούθησε νέα απόφαση για την περαιτέρω τροποποίηση των οδηγιών που αφορούν την κάθετη δύναμη. Οι προτάσεις θα συζητηθούν εντός της ημέρας σε συνεδρίαση της τεχνικής ομάδας της FIA. Ο Ίζολα καλωσορίζει τις αλλαγές αλλά δηλώνει ότι η μειωμένη κάθετη δύναμη δεν πρέπει να θεωρείται ως μέτρο ασφάλειας.

 «H FIA αποφάσισε να το κάνει. Δεν μπορώ να πω ότι διαφωνώ αλλά δεν θέλω ο κόσμος να το βλέπει ως μία κίνηση για την ασφάλεια. Μπορούμε πάντα να αυξήσουμε την πίεση για αντιστάθμισμα. Φυσικά μπορεί να έχουμε ένα μονοθέσιο που θα έχει περισσότερη πίεση μέχρι το τέλος του 2021. Αυτός είναι ο λόγος που είμαστε επίσης υποχρεωμένοι να αυξήσουμε την πίεση του ελαστικού σε ένα επίπεδο που θα πρέπει πάλι να διαχειριστούμε τη φθορά και την υπερθέρμανση και δεν το θέλουμε αυτό. Αυτή είναι η καλύτερη λύση για την επόμενη χρονιά».

Η υψηλότερη πίεση για το δεύτερο βρετανικό Γκραν Πρι, σύμφωνα με τον Ίζολα, είχε στόχο να αποτρέψει τα όσα έγιναν στον πρώτο αγώνα. «Κατά την άποψή μου, δεν είναι ένα θέμα ασφάλειας. Αν αυξήσουμε την πίεση μπορούμε να αντισταθμίσουμε την κάθετη δύναμη και την πίεση που ασκείται στο ελαστικό. Το κάναμε αυτό στο δεύτερο αγώνα του Σίλβερστοουν. Είναι δύσκολο να συγκρίνουμε, στο δεύτερο αγώνα κανείς δεν έκανε 37-38 γύρους με το ίδιο σετ. Με βάση όμως την ανάλυση που κάναμε μετά τον αγώνα, απέδωσε. Όλα είναι καλά. Η πίεση του ελαστικού προφανώς παίζει μεγάλο ρόλο σε αυτό. Με την πίεση του ελαστικού μπορούμε να κρατήσουμε σε καλύτερη κατάσταση την κατασκευή του. Έχουμε κάθετες και οριζόντιες δυνάμεις στο ελαστικό, υπολογίζουμε για την κάθε πίστα ποιά είναι η ελάχιστη πίεση που πρέπει να έχουμε».

 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ NEA

Χορτοφαγική διατροφή: 10+1 τροφές που θα κάνουν την καθημερινότητά σας γευστικότερη

Η χορτοφαγία, δηλαδή η αποχή από την κατανάλωση κρέατος και ψαριών γίνεται ολοένα και συχνότερα τρόπος ζωής πολλών ατόμων στη χώρα μας. Συχνά δημιουργείται το διατροφικό δίλημμα αν, με τη συγκεκριμένη διατροφή, ο οργανισμός στερείται πολύτιμα στοιχεία ή μπορεί να είναι πλήρης σε θρεπτικά συστατικά. Η απάντηση είναι ότι μπορεί, καθώς υπάρχουν τρόφιμα φυτικής προέλευσης, […]

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

05.11.2021 | 14:07

Ράγισμα στο πλευρό ο Μουνάφο

Ο Μουνάφο που αποχώρησε τραυματίας από τον αγωνιστικό χώρο των Ζωσιμάδων με χτύπημα στο πλευρό υπέστη ράγισμα, όπως έδειξε η ακτινογραφία.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

01.11.2021 | 00:37

«Ο Μελισσανίδης απείλησε τηλεφωνικά τον Καρυπίδη ότι θα τον βάλει σε αναπηρικό καροτσάκι»

Ο Άρης με ανακοίνωσή του καταγγέλλει ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Θόδωρος Καρυπίδης με τον Δημήτρη Μελισσανίδη.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

01.11.2021 | 00:19

Ασύλληπτο γκολ από τον μυθικό Ζλάταν με απευθείας φάουλ [vds]

Με ένα απίθανο φάουλ ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς άνοιξε το σκορ για τη Μίλαν στο 25ο λεπτό του ντέρμπι με τη Ρόμα.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

31.10.2021 | 23:58