«Μέσα από τη δυναμική και τις πηγές της BetMGM, αυτή η νέα συμφωνία θα βοηθήσει στην επιτάχυνση της στρατηγικής μας για τον στοιχηματισμό και θα οδηγήσει τη διοργάνωση να φτάσει σε νέους οπαδούς και να εμπλέξει ακόμα περισσότερο τους τωρινούς οπαδούς που απολαμβάνουν να παίζουν στοίχημα στο γκολφ» είπε ο Νορμπ Γκαμπούτζα, αντιπρόεδρος του PGA […]
«Μέσα από τη δυναμική και τις πηγές της BetMGM, αυτή η νέα συμφωνία θα βοηθήσει στην επιτάχυνση της στρατηγικής μας για τον στοιχηματισμό και θα οδηγήσει τη διοργάνωση να φτάσει σε νέους οπαδούς και να εμπλέξει ακόμα περισσότερο τους τωρινούς οπαδούς που απολαμβάνουν να παίζουν στοίχημα στο γκολφ» είπε ο Νορμπ Γκαμπούτζα, αντιπρόεδρος του PGA Tour Senior Vice President στον τομέα Media και Gaming.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας η BetMGM θα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα λογότυπα του tour στον τομέα του marketing και να δημιουργεί προγράμματα πριν και μετά τους αγώνες για τις πλατφόρμες της. Η BetMGM θα έχει επίσης την άδεια να διανέμει τις εκπομπές στους χρήστες που έχουν παίξει στοίχημα.
Η BetMGM έχει άδεια για αθλητικό στοιχηματισμό σε επτά Πολιτείες, Κολοράντο, Ιντιάνα, Μίτσιγκαν, Μισισίπι, Ν. Τζέρσεϊ, Νεβάδα και Δυτική Βιρτζίνια. Έχει ήδη το ρόλο του χορηγού σε αρκετούς παίκτες όπως τους Τζίμι Γουόκερ, Κέβιν Να, Πατ Πέρεζ, Ράιαν Μουρ και Μπου Γουίκλι. Η συμφωνία ακολουθεί εκείνη της περασμένης εβδομάδας όταν η DraftKings έγινε χρονικά ο πρώτος επίσημος στοιχηματικός συνεργάτης.