Το επίσημο κανάλι του ΠΑΟΚ, στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του κατάφερε να προσελκύσει περισσότερους από 200.000 συνδρομητές, ενώ στην σεζόν 2019-20, η αρχική έκδοση του PAOK TV μετέδωσε 5.000 ώρες περιεχομένου. Οι άνθρωποι του «Δικέφαλου» ποντάρουν πολλά στην εξέλιξη του επίσημου καναλιού, το οποίο αποτελεί το «μαξιλάρι» της ομάδας, σ’ ότι αφορά τα τηλεοπτικά της επόμενης χρονιάς. Έχουν προχωρήσει, ήδη, […]
Το επίσημο κανάλι του ΠΑΟΚ, στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του κατάφερε να προσελκύσει περισσότερους από 200.000 συνδρομητές, ενώ στην σεζόν 2019-20, η αρχική έκδοση του PAOK TV μετέδωσε 5.000 ώρες περιεχομένου.
Οι άνθρωποι του «Δικέφαλου» ποντάρουν πολλά στην εξέλιξη του επίσημου καναλιού, το οποίο αποτελεί το «μαξιλάρι» της ομάδας, σ’ ότι αφορά τα τηλεοπτικά της επόμενης χρονιάς. Έχουν προχωρήσει, ήδη, σε συμφωνία με την Cosmote TV για να ανέβει το περιεχόμενο στην πλατφόρμα του συνδρομητικού καναλιού, ενώ ετοιμάζουν κι άλλα πράγματα γύρω από το συγκεκριμένο τηλεοπτικό project.
Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε η νέα πλατφόρμα του PAOK TV, με τους ανθρώπους που έχουν αναλάβει το συγκεκριμένο project να αναμένουν μέσα στη σεζόν 2020-21 ακόμη μεγαλύτερο αριθμό επισκεψιμότητας.
«Είναι σημαντικό για εμάς να μετατρέψουμε το PAOK TV σε μια ολοκληρωμένη, μοντέρνα, εύχρηστη και φιλική προς το χρήστη υπηρεσία που κατά τη διάρκεια του ζωντανού αγώνα μετατρέπεται σε μία μοναδική εμπειρία προβολής», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Αρωνιάδης, PAOK TV Project Manager και New Media Director της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.