Η Formula 1 βρέθηκε τελευταία φορά στην πίστα του Αλγκάρβε το 2009, όταν διεξήχθησαν εκεί οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Ο διευθυντής της F1, Μίκαελ Μάσι, θα επιθεωρήσει την πίστα τον Σεπτέμβριο όταν και θα έχει στρωθεί ο νέος ασφαλτοτάπητας. Με την προσθήκη του Πορτιμάο, όπως και με τις άλλες τρεις νέες πίστες του πρωταθλήματος, η […]
Η Formula 1 βρέθηκε τελευταία φορά στην πίστα του Αλγκάρβε το 2009, όταν διεξήχθησαν εκεί οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Ο διευθυντής της F1, Μίκαελ Μάσι, θα επιθεωρήσει την πίστα τον Σεπτέμβριο όταν και θα έχει στρωθεί ο νέος ασφαλτοτάπητας.
Με την προσθήκη του Πορτιμάο, όπως και με τις άλλες τρεις νέες πίστες του πρωταθλήματος, η πρόκληση είναι σημαντική για την κατασκευάστρια ελαστικών Pirelli.
«Το Πορτιμάο είναι με διαφορά η πιο σκληρή από τις νέες πίστες», είπε ο επικεφαλής της ιταλικής κατασκευάστριας, Μάριο Ίζολα. «Η χάραξη είναι δύσκολη και η άσφαλτος προκαλεί έντονη φθορά. Θα πρέπει να στρώσουν νέα άσφαλτο στην πίστα ξανά μέχρι το τέλος του μήνα. Στόχος είναι η άσφαλτος να είναι περίπου η ίδια με αυτή που έχουμε τώρα αλλά γνωρίζουμε από το παρελθόν ότι πάντα υπάρχει διαφορά. Δεν το έχουμε επιβεβαιώσει ακόμη αλλά θα φέρουμε εκεί τις σκληρότερες γόμες. Θα πρέπει να μιλήσουμε με τη FIA για αυτό, αλλά αυτή είναι η αίσθησή μου. Το άλλο σημείο και θα το δούμε μόνο όταν θα βρεθούμε εκεί είναι ότι η νέα άσφαλτος θα παρέχει περισσότερη πρόσφυση. Τότε η φθορά θα μειωθεί».
Η Ferrari πρόσφατα “πάτησε” στο Μουτζέλο, ενώ η AlphaTauri είχε μία ημέρα κινηματογράφησης στην Ίμολα. Η Pirelli δεν έγινε πολύ σοφότερη αλλά αυτό δεν τα λέει όλα. «Το Μουτζέλο είναι μία σκληρή πίστα για τα ελαστικά», είπε ο Ίζολα.
«Μπορεί να έχει ζέστη τον Σεπτέμβριο, οπότε επιλέγουμε τις σκληρότερες γόμες. Γνωρίζουμε καλά την Ίμολα από τους αγώνες GT, πιστεύω ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις μεσαίες γόμες εκεί. Το επιπλέον πρόβλημα με την Ίμολα είναι το διήμερο πρόγραμμα για τις ομάδες, θα έχουν λιγότερο χρόνο να μάθουν την πίστα. Αυτό μπορεί να κάνει απρόβλεπτο τον αγώνα και να προκαλέσει πονοκέφαλο στους μηχανικούς».
Για το Νίρμπουργκρινγκ, όπου θα διεξαχθεί το Άιφελ Γκραν Πρι, φαίνεται ότι οι μαλακότερες γόμες θα είναι εκείνες που θα χρησιμοποιηθούν. «Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, είναι μία μεσαία προς βαριά πίστα για τα ελαστικά. Μπορεί να κάνει κρύο εκείνη την εποχή του χρόνου. Το C5 μπορεί να είναι πολύ ακραίο, αλλά τα C2, C3 και C4 αποτελούν μία επιλογή».