Όλα τα αστέρια θα είναι εκεί, από αυτούς που θα διεκδικήσουν τη νίκη στη γενική κατάταξη όπως τον κάτοχο του τίτλου Έγκαν Μπερνάλ (Ineos Grenadiers), τον Πρίμοζ Ρόγκλιτς (Jumbo-Visma) και τον Τιμπό Πινό (Groupama-FDJ) μέρι τον Πέτερ Σάγκαν (Bora-Hansgrohe), τον Ζουλιάν Αλαφιλίπ (Deceuninck-Quickstep) και τον παγκόσμιο πρωταθλητή Μαντς Πέντερσεν (Trek-Segafredo). Το εναρκτήριο ετάπ του αγώνα […]
Όλα τα αστέρια θα είναι εκεί, από αυτούς που θα διεκδικήσουν τη νίκη στη γενική κατάταξη όπως τον κάτοχο του τίτλου Έγκαν Μπερνάλ (Ineos Grenadiers), τον Πρίμοζ Ρόγκλιτς (Jumbo-Visma) και τον Τιμπό Πινό (Groupama-FDJ) μέρι τον Πέτερ Σάγκαν (Bora-Hansgrohe), τον Ζουλιάν Αλαφιλίπ (Deceuninck-Quickstep) και τον παγκόσμιο πρωταθλητή Μαντς Πέντερσεν (Trek-Segafredo).
Το εναρκτήριο ετάπ του αγώνα αρχίζει και ολοκληρώνεται στη Νίκαια και αποτελείται από τρία περάσματα από τους λόφους της γύρω περιοχής. Τα πρώτα δύο περάσματα χρησιμοποιούν την ίδια διαδρομή των 50 χιλιομέτρων που περνά από το κέντρο της πόλης και καταλήγει σε μία μέτρια ανηφόρα στο Ασπρεμόν. Το τελικό πέρασμα είναι μεγαλύτερο κατά 20 χιλιόμετρα με περισσότερη ανηφόρα πριν το μεγάλο κατηφορικό κομμάτι των 30 χιλιομέτρων που οδηγεί στον τερματισμό. Αν και ένα σπριντ στον τερματισμό δείχνει να είναι το πιο πιθανό, οι ανηφόρες δίνουν μία πιθανότητα ενός ξεκολλήματος, ειδικά αν υπάρχουν πλευρικοί άνεμοι που έρχονται από τις ακτές της Μεσογείου.
Αυτή είναι μόλις η έκτη φορά στην ιστορία του αγώνα που η εκκίνηση θα πραγματοποιηθεί στη νότια Γαλλία, κάτι που αυξάνει την σημασία εξαιτίας της παρουσίας των ανηφορικών ημερών την πρώτη εβδομάδα. Η σχεδίαση της διαδρομής σημαίνει ότι μία σειρά κορυφαίων σπρίντερ στον κόσμο θα στρέψουν την προσοχή τους στο γύρο Ιταλίας.