Ο πιλότος της Mercerdes σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1’26’’621, όντας 163 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον ομόσταβλό του, Βάλτερι Μπότας. Ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull είχε την έβδομη επίδοση και μία δύσκολη στιγμή με τον Λανς Στρολ. Οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση της Racing Point στο δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο του Σίλβερστοουν, επισκιάζουν […]
Ο πιλότος της Mercerdes σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1’26’’621, όντας 163 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον ομόσταβλό του, Βάλτερι Μπότας. Ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull είχε την έβδομη επίδοση και μία δύσκολη στιγμή με τον Λανς Στρολ.
Οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση της Racing Point στο δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο του Σίλβερστοουν, επισκιάζουν τους εορτασμούς για τα 70 χρόνια από τον πρώτο αγώνα της Φόρμουλα 1, ωστόσο στην πίστα όλα ήταν ήρεμα.
Λίγο πριν τα μισά της διαδικασίας ο Μπότας είχε τον καλύτερο χρόνο με τα μαλακά ελαστικά. Ο Χάμιλτον ήταν δεύτερος με την ίδια γόμα, ενώ ο Φερστάπεν ήταν εκείνος που ακολουθούσε. Με 20 λεπτά να απομένουν ο Λάντο Νόρις πέρασε στην κορυφή με τη μεσαία γόμα. Ο Σαρλ Λεκλέρκ ανέβηκε τρίτος αλλά με τη μαλακή. Ο Μπότας λίγο μετά επέστρεψε στην πρώτη θέση και ακολουθούσε ο Χάμιλτον.
Στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας κανείς δεν μπόρεσε να απειλήσει τις επιδόσεις του δίδυμο της Mercedes, ενώ ο Νόρις ήταν ο καλύτερος από τους υπόλοιπους, σχεδόν έξι δέκατα πίσω. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ήταν τέταρτος για τη Racing Point, με τον ομόσταβλό του, Λανς Στρολ, να ακολουθεί σε απόσταση επτά χιλιοστών. Ο Λεκλέρκ είχε τον έκτο χρόνο και ακολούθησε ο Φερστάπεν. Αλεξάντερ Όλμπον, Εστεμπάν Οκόν και Κάρλος Σάινθ ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Αποτελέσματα
1. Χάμιλτον (Mercedes) 1’26’’621
2. Μπότας (Mercedes) 1’26’’784
3. Νόρις (McLaren) 1’27’’202
4. Χούλκενμπεργκ (Racing Point) 1’27’’256
5. Στρολ (Racing Point) 1’27’’263
6. Λεκλέρκ (Ferrari) 1’27’’328
7. Φερστάπεν (Red Bull) 1’27’’455
8. Άλμπον (Red Bull) 1’27’’474
9. Οκόν (Renault) 1’27’’496
10. Σάινθ (McLaren) 1’27’’627
11. Γκασλί (AlphaTauri) 1’27’’659
12. Κβίατ (AlphaTauri) 1’27’’754
13. Φέτελ (Ferrari) 1’27’’811
14. Ρικιάρντο (Renault) 1’27’’815
15. Γκροζάν (Haas) 1’28’’076
16. Λατίφι (Williams) 1’28’’125
17. Ράσελ (Williams) 1’28’’349
18. Τζιοβινάτσι (Alfa Romeo) 1’28’’468
19. Ράικονεν (Alfa Romeo) 1’28’’538
20. Μάγκνουσεν (Haas) 1’28’’763