Η ομάδα δήλωσε ότι χρησιμοποίησε «πειραματικά εξαρτήματα» στο Σπα την Παρασκευή στην προετοιμασία της για τη νέα σεζόν. Η FIA από την πλευρά της ανακοίνωσε ότι θα μειώσει την κάθετη δύναμη κατά 10% με τρεις τροποποιήσεις για να διασφαλίσει κυρίως ότι τα ελαστικά της Pirelli θα μπορούν να αντέξουν το επίπεδο κάθετης δύναμης των μονοθεσίων. […]
Η ομάδα δήλωσε ότι χρησιμοποίησε «πειραματικά εξαρτήματα» στο Σπα την Παρασκευή στην προετοιμασία της για τη νέα σεζόν. Η FIA από την πλευρά της ανακοίνωσε ότι θα μειώσει την κάθετη δύναμη κατά 10% με τρεις τροποποιήσεις για να διασφαλίσει κυρίως ότι τα ελαστικά της Pirelli θα μπορούν να αντέξουν το επίπεδο κάθετης δύναμης των μονοθεσίων.
Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στο πάτωμα. Ένα μεγάλο διαγώνιο σχέδιο διαγώνιο σχέδιο αφαιρείται εκεί ώστε οι ομάδες να μην μπορούν πλέον να προσθέτουν αυλακώσεις, κάτι που είχε γίνει τάση τα τελευταία χρόνια επειδή έχει μεγάλη επίδραση στη λειτουργία του διαχύτη και στην επίδραση του αέρα στα πίσω ελαστικά.
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τις αλλαγές του 2021, η McLaren είναι γνωστό ότι είναι η πρώτη ομάδα της F1 που δοκίμασε πάτωμα με τα χαρακτηριστικά της επόμενης χρονιάς. Το νέο πάτωμα τοποθετήθηκε στο μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ πειραματικά στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Σπα. Το πείραμα θα δώσει στην ομάδα πολύτιμα δεδομένα για το ποσό της κάθετης δύναμης που θα χαθεί εξαιτίας των νέων κανονισμών και πόσο μπορεί η ομάδα να προσπαθήσει και να απορροφήσει μέρος της απώλειας.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Αντρέας Ζάιντλ, εξήγησε ότι τα εξαρτήματα είναι σημαντικά για την κατανόηση της κατεύθυνσης που η ομάδα από το Γουόκινγκ πρέπει να ακολουθήσει. Μέσα στη χρονιά η McLaren θα πρέπει να πάρει την οριστική της απόφαση για τις εξελίξεις της επόμενης χρονιάς. «Κάνουμε δοκιμές στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές σε μερικά πειραματικά εξαρτήματα για αργότερα στην σεζόν», εξήγησε ο Γερμανός.