Γκραν Πρι Ισπανίας: Επιστροφή στις νίκες για τον Χάμιλτον

Γκραν Πρι Ισπανίας: Επιστροφή στις νίκες για τον Χάμιλτον

 newsroom

  |  16.08.2020 | 15:18

Ο ανώτερος ρυθμός του Χάμιλτον έγινε εμφανής μετά τον δέκατο γύρο ανεβάζοντας γρήγορα τη διαφορά από το 1,5 στα τέσσερα δευτερόλεπτα. Ο Φερστάπεν ενημέρωσε την ομάδα του ότι δυσκολεύεται με τα πίσω ελαστικά. Η Red Bull αποφάσισε να τον κρατήσει την πίστα για λίγο περισσότερο με τον Ολλανδό να αντιδρά: «Δεν μου έχει μείνει κάτι. […]

Ο ανώτερος ρυθμός του Χάμιλτον έγινε εμφανής μετά τον δέκατο γύρο ανεβάζοντας γρήγορα τη διαφορά από το 1,5 στα τέσσερα δευτερόλεπτα. Ο Φερστάπεν ενημέρωσε την ομάδα του ότι δυσκολεύεται με τα πίσω ελαστικά. Η Red Bull αποφάσισε να τον κρατήσει την πίστα για λίγο περισσότερο με τον Ολλανδό να αντιδρά: «Δεν μου έχει μείνει κάτι. Πρέπει να το πω ξανά; Τα ελαστικά μου είναι νεκρά!». Ήρεμη η απάντηση από τον μηχανικό του. «Δεν χρειάζεται να το πεις ξανά». Η διαφορά από τον Χάμιλτον σε εκείνο το σημείο είχε αυξηθεί στα 8,5 δευτερόλεπτα.

 «Χάνω πάρα πολύ χρόνο», διαμαρτυρήθηκε στον 22ο γύρο ο Φερστάπεν. Μέσα σε 1,9 δευτερόλεπτα η μαλακή γόμα είχε αφαιρεθεί επιστρέφοντας με τη μέση πίσω από τον Μπότας. Δύο γύρους μετά η Mercedes έβαλε νέα ελαστικά στους οδηγούς της με τον Φερστάπεν να παραμένει δυσαρεστημένος από την στρατηγική της ομάδας του. «Γιατί να μην συγκεντρωθούμε πρώτα στον αγώνα μας αντί να κοιτάζουμε τον Χάμιλτον; Ήταν σαφές ότι δεν είμαστε τόσο γρήγοροι όσο εκείνοι με τη μαλακή γόμα. Ας διασφαλίσουμε ότι θα κάνουμε τη δουλειά μας και ας αφήσουμε εκείνους να κάνουν τη δική τους». Ο μηχανικός του, του ζήτησε απλά να συγκεντρωθεί…

Στο δεύτερο stint ο Φερστάπεν είδε τη διαφορά από τα τέσσερα να ξεπερνά τα δέκα δευτερόλεπτα, όταν πέρασε στα πιτς για δεύτερη φορά. Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στο Σίλβερστοουν έβαλε νέο σετ μέσης γόμας και γύρισε τρίτος στην πίστα. Για τον Μπότας ήταν η στιγμή να ανεβάσει το ρυθμό. Ο ουρανός σκοτείνιαζε και το ενδεχόμενο της βροχής ήταν υπαρκτό αν και η πίστα έμεινε στεγνή μέχρι το τέλος.

Με 17 γύρους να απομένουν ο Μπότας πέρασε για δεύτερη φορά στα πιτς. Ο Φινλανδός γύρισε επτά δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν αλλά αντίθετα με τον Ολλανδό έβαλε μαλακά ελαστικά ώστε να έχει την ευκαιρία να επιτεθεί. Η Mercedes φάνηκε να επιθυμεί την ίδια τακτική για τον Χάμιλτον κάτι που ο Βρετανός αρνήθηκε. «Αυτή γόμα είναι τέλεια, μη βάλετε τη μαλακή», όπως κι έγινε.

Στην συνέχεια ο Βρετανός είχε τον έλεγχο φτάνοντας τις τέσσερις νίκες στην σεζόν. Παρά τα μαλακά ελαστικά ο Μπότας δεν έδειξε ικανός να πλησιάσει τον Φερστάπεν.

Ο Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος αναγκάστηκε να χάσει τους προηγούμενους δύο αγώνες καθώς μολύνθηκε από κορονοϊό, τιμωρήθηκε με ποινή πέντε δευτερολέπτων καθώς αγνόησε τις μπλε σημαίες. Ο Μεξικανός τερμάτισε τέταρτος με ένα πιτ στο αλλά έπεσε στην πέμπτη θέση εξαιτίας της ποινής. Ο ομόσταβλός του στη Racing Point, Λανς Στρολ, αξιοποίησε το γεγονός κι ανέβηκε από την πέμπτη στην τέταρτη θέση. Ο Κάρλος Σάινθ τερμάτισε έκτος με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να ακολουθεί μπροστά από τους Αλεξάντερ Άλμπον, Πιερ Γκασλί και Λάντο Νόρις.

Ο Σαρλ Λεκλέρκ ήταν ο άτυχος του αγώνα. Ο οδηγός της Ferrari είχε ένα ηλεκτρικό πρόβλημα στο σικέιν λίγο μετά τα μισά του αγώνα με τον πίσω άξονα να μπλοκάρει και να τον αναγκάζει να χάσει τον έλεγχο. Ο Μονεγάσκος συνέχισε αλλά είχε πέσει στην τελευταία θέση και στην συνέχεια έπρεπε να περάσει στα πιτς για να σφίξουν τη ζώνη που είχε ήδη χαλαρώσει καθώς πίστευε ότι θα εγκατέλειπε. Επόμενος αγώνας σε δύο εβδομάδες στο Σπα-Φρανκορσάμπ του Βελγίου.

Αποτελέσματα:

  1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:28:45.420
  2. Φερστάπεν (Red Bull) + 24.100
  3. Μπότας (Mercedes) + 44.700
  4. Στρολ (Racing Point) + 1 γύρος
  5. Πέρεζ (Racing Point) + 1 γύρος
  6. Σάινθ (McLaren) + 1 γύρος
  7. Φέτελ (Ferrari) + 1 γύρος
  8. Άλμπον (Red Bull) + 1 γύρος
  9. Γκασλί (AlphaTauri) + 1 γύρος
  10. Νόρις (McLaren) + 1 γύρος
  11. Ρικιάρντο (Renault) + 1 γύρος
  12. Κβίατ (AlphaTauri) + 1 γύρος
  13. Οκόν (Renault) + 1 γύρος
  14. Ράικονεν (Alfa Romeo) + 1 γύρος
  15. Μάγκνουσεν (Haas) + 1 γύρος
  16. Τζιοβινάτσι (Alfa Romeo) + 1 γύρος
  17. Ράσελ (Williams) + 1 γύρος
  18. Λατίφι (Williams) + 2 γύροι
  19. Γκροζάν (Haas) + 2 γύροι

Βαθμολογία οδηγών (Top10):

  1. Χάμιλτον 132
  2. Φερστάπεν 95
  3. Μπότας 89
  4. Λεκλέρκ 45
  5. Στρολ 40
  6. Άλμπον 40
  7. Νόρις 39
  8. Πέρεζ 32
  9. Σάινθ 23
  10. Ρικιάρντο 20

Βαθμολογία κατασκευαστών (Top5):

  1. Mercedes 221
  2. Red Bull 135
  3. Racing Point 78
  4. McLaren 62
  5. Ferrari 61

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ NEA

Χορτοφαγική διατροφή: 10+1 τροφές που θα κάνουν την καθημερινότητά σας γευστικότερη

Η χορτοφαγία, δηλαδή η αποχή από την κατανάλωση κρέατος και ψαριών γίνεται ολοένα και συχνότερα τρόπος ζωής πολλών ατόμων στη χώρα μας. Συχνά δημιουργείται το διατροφικό δίλημμα αν, με τη συγκεκριμένη διατροφή, ο οργανισμός στερείται πολύτιμα στοιχεία ή μπορεί να είναι πλήρης σε θρεπτικά συστατικά. Η απάντηση είναι ότι μπορεί, καθώς υπάρχουν τρόφιμα φυτικής προέλευσης, […]

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

05.11.2021 | 14:07

Ράγισμα στο πλευρό ο Μουνάφο

Ο Μουνάφο που αποχώρησε τραυματίας από τον αγωνιστικό χώρο των Ζωσιμάδων με χτύπημα στο πλευρό υπέστη ράγισμα, όπως έδειξε η ακτινογραφία.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

01.11.2021 | 00:37

«Ο Μελισσανίδης απείλησε τηλεφωνικά τον Καρυπίδη ότι θα τον βάλει σε αναπηρικό καροτσάκι»

Ο Άρης με ανακοίνωσή του καταγγέλλει ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Θόδωρος Καρυπίδης με τον Δημήτρη Μελισσανίδη.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

01.11.2021 | 00:19

Ασύλληπτο γκολ από τον μυθικό Ζλάταν με απευθείας φάουλ [vds]

Με ένα απίθανο φάουλ ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς άνοιξε το σκορ για τη Μίλαν στο 25ο λεπτό του ντέρμπι με τη Ρόμα.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

31.10.2021 | 23:58