Ο Ντα Κόστα, τελειομανής και αυτός, ισχυρίστηκε ότι φρέναρε πολύ νωρίς στην πρώτη στροφή αν και δύσκολα μπορεί να το παρατηρήσει κάποιος σταματώντας τελικά το χρονόμετρο στο 1’06’’247. Ο Πορτογάλος οδηγός σωστά πίστευε όμως ότι το μονοθέσιο μπορεί να δώσει περισσότερο με τον Βερν να το αποδεικνύει ως ο τελευταίος που πήρε μέρος στην Super […]
Ο Ντα Κόστα, τελειομανής και αυτός, ισχυρίστηκε ότι φρέναρε πολύ νωρίς στην πρώτη στροφή αν και δύσκολα μπορεί να το παρατηρήσει κάποιος σταματώντας τελικά το χρονόμετρο στο 1’06’’247.
Ο Πορτογάλος οδηγός σωστά πίστευε όμως ότι το μονοθέσιο μπορεί να δώσει περισσότερο με τον Βερν να το αποδεικνύει ως ο τελευταίος που πήρε μέρος στην Super Pole φτάνοντας 12 πολ στην καριέρα του στη Formula E.
H DS Techeetah εξασφάλισε την προηγούμενη ημέρα για τέταρτη φορά στην σειρά μία πολ, επίδοση ρεκόρ και πλέον ανέβασε αυτό το ρεκόρ στις πέντε, κάτι που δεν έχει κάνει άλλη ομάδα στην ιστορία της διοργάνωσης.
«Αυτός ήταν ένας ωραίος γύρος», είπε πανευτυχής ο Βερν. «Δεν άρχισε καλά και μπορούσα να δω ότι ήμουν εκτός στόχου συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο μου. Έπρεπε να πιέσω στο δεύτερο και το τρίτο κομμάτι και το έκανα. Το πρωτάθλημα έχει κριθεί για τον Αντόνιο και πρέπει να κάνουμε έναν έξυπνο αγώνα. Σίγουρα θα τον βοηθήσω αν μπορώ και το πιο σημαντικό, να βοηθήσω την ομάδα με τον τίτλο των κατασκευαστών. Θα περίμενα το ίδιο αν οι ρόλοι ήταν διαφορετικοί, είμαστε μία ομάδα».
Ο Όλιβερ Ρόουλαντ (Nissan e.dams) τα έδωσε όλα για τον τρίτο χρόνο ενώ ο ομόσταβλός του Σεμπαστιάν Μπουεμί θα βρίσκεται επίσης στην δεύτερη σειρά μπροστά από τον Νικ Ντε Φρις (Mercedes-Benz EQ).
Εντυπωσιακός ο Φελίπε Μάσα (ROKiT Venturi Racing) ολοκλήρωσε την πρώτη εξάδα με τον Βραζιλιάνο να ανακάμπτει από την τελευταία θέση στον προηγούμενο αγώνα.