Ο κάτοχος του τίτλου Ζαν Ερίκ Βερν εκκίνησε από την πολ ποζίσιον όντας πρωτοπόρος στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα, αλλά ο 23χρονος Γερμανός τον πέρασε με τέσσερα λεπτά να απομένουν παρά το γεγονός ότι η ομάδα του ζήτησε να περιμένει μέχρι τον τελευταίο γύρο για να κάνει την προσπέραση. Ο Ρόμπιν Φράινς της Envision Virgin […]
Ο κάτοχος του τίτλου Ζαν Ερίκ Βερν εκκίνησε από την πολ ποζίσιον όντας πρωτοπόρος στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα, αλλά ο 23χρονος Γερμανός τον πέρασε με τέσσερα λεπτά να απομένουν παρά το γεγονός ότι η ομάδα του ζήτησε να περιμένει μέχρι τον τελευταίο γύρο για να κάνει την προσπέραση.
Ο Ρόμπιν Φράινς της Envision Virgin Racing, αξιοποίησε επίσης τη δυσκολία του Γάλλου στη διαχείριση της ενέργειας και προσπέρασε στον προτελευταίο γύρο πιέζοντας τον Γκίντερ μέχρι την καρό σημαία με το Γερμανό να παίρνει τη νίκη με τη μικρότερη διαφορά στην ιστορία του πρωταθλήματος ενώ το βάθρο ολοκλήρωσε ο Βερν.
Στη βαθμολογία των οδηγών ο Αντόνιο Φέλιξ Ντα Κόστα παραμένει πρωτοπόρος, καθώς χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα εκκίνησε όγδοος και τερμάτισε τέταρτος και έχει διαφορά 68 βαθμών από τον πλησιέστερο αντίπαλό του, τον Γκίντερ. Αυτό σημαίνει πως αν στον αγώνα της Κυριακής έχει διαφορά 60 βαθμών από τον δεύτερο θα είναι και μαθηματικά ο πρωταθλητής της σεζόν.
Αποτελέσματα
1. Μαξ Γκίντερ (Γερμανία) BMW I Andretti 46’15’’512
2. Ρόμπιν Φράινς (Ολλανδία) Envision Virgin Racing + 0’’128
3. Ζαν Ερίκ Βερν (Γαλλία) DS Techeetah + 2’’569
4. Αντόνιο Φέλιξ Ντα Κόστα (Πορτογαλία) DS Techeetah + 2’’743
5. Άντρε Λότερερ (Γερμανία) TAG Heuer Porsche + 3’’136
Βαθμολογία οδηγών
1. Αντόνιο Φέλιξ Ντα Κόστα 137
2. Μαξ Γκίντερ 69
3. Λούκας Ντι Γκράσι 61
4. Μιτς Έβανς 59
5. Στόφελ Βαντόρν 57
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. DS Techeetah 188
2. BMW I Andretti 118
3. Nissan E.DAMS 96
4. Envision Virgin Racing 92
5. Mercedes-Benz EQ 87