Η διοργάνωση έχει τρεις κύριες πηγές εσόδων, τα χρήματα από τους promoter για τη διεξαγωγή ενός γκραν πρι, από τις χορηγίες στις πίστες και από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Αντίθετα με την περασμένη χρονιά, αγώνας δεν υπήρξε το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Το 2019 διεξήχθησαν επτά αγώνες, σε μία περίοδο ακριβώς στο ένα τρίτο της σεζόν. […]
Η διοργάνωση έχει τρεις κύριες πηγές εσόδων, τα χρήματα από τους promoter για τη διεξαγωγή ενός γκραν πρι, από τις χορηγίες στις πίστες και από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Αντίθετα με την περασμένη χρονιά, αγώνας δεν υπήρξε το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Το 2019 διεξήχθησαν επτά αγώνες, σε μία περίοδο ακριβώς στο ένα τρίτο της σεζόν. Το αποτέλεσμα είναι μία τεράστια απώλεια εσόδων. Από τα 620 εκ. δολάρια το 2019 μόλις στα 24 εκ. φέτος. Τα μοναδικά έσοδα ήταν από χορηγίες που δεν σχετίζονται με συγκεκριμένους αγώνες.
Το λειτουργικό κόστος επίσης από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούνιο δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Το 2019, σημειώθηκε κέρδος 14 εκ. δολάρια, αλλά εξαιτίας των φετινών εξελίξεων, το κέρδος του 2019 μετατράπηκε σε ζημία 136 εκ. δολάρια το 2020.
Η Liberty επιβεβαίωσε ότι οι δέκα ομάδες δεν έλαβαν χρήματα από την F1 σε αυτό το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Η Formula 1 πάντα κάνει τις πληρωμές με βάση τον αριθμό των αγώνων που έχουν διεξαχθεί. Η Liberty προχώρησε σε περικοπές σε όλα τα μέτωπα βγάζοντας σε άδεια άνευ αποδοχών υπαλλήλους της ενώ προχώρησε και σε μειώσεις σε μισθούς και μπόνους.
Στο πρώτο τρίμηνο του έτους, τα έσοδα του πρωταθλήματος επίσης σημείωσαν πτώση, από τα 246 εκ. δολάρια το 2019 στα 39 εκ. δολάρια φέτος. Η ζημία των 47 εκ. δολάρια την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2019 ανέβηκε στα 137 εκ. την ίδια περίοδο το 2020. Η προοπτική για το τρίτο τρίμηνο είναι κάπως καλύτερη.
Στην περίοδο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, το άθλημα θα δει δέκα αγώνες, ωστόσο τα έσοδα θα είναι σίγουρα λιγότερα από το 2019. Φέτος, τα χρήματα θα έρθουν μόνο από τα τηλεοπτικά δικαιώματα και από χορηγίες.
Τα χρήματα από τα δικαιώματα διεξαγωγής σε κάποια πίστα θα ακυρωθούν εξαιτίας του κορονοϊού καθώς δεν υπάρχει κοινό κι έτσι οι διοργανωτές δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στις συμφωνίες χωρίς πωλήσεις εισιτηρίων.