Σύμφωνα με το αφεντικό του τμήματος Φόρμουλα 1 της Pirelli,Μάριο Ίζομα, η εταιρεία κάνει ανάλυση στην οποία όλα θα ερευνηθούν πλήρως. Οι τελευταίοι γύροι του βρετανικού γκραν πρι ήταν άκρως θεαματικοί όταν ο Βάλτερι Μπότας, ο Κάρλος Σάινθ και ο πρωτοπόρος του αγώνα Λιούις Χάμιλτον είχαν πρόβλημα με το εμπρός αριστερό ελαστικό τους. Το ελαστικό […]
Σύμφωνα με το αφεντικό του τμήματος Φόρμουλα 1 της Pirelli,Μάριο Ίζομα, η εταιρεία κάνει ανάλυση στην οποία όλα θα ερευνηθούν πλήρως. Οι τελευταίοι γύροι του βρετανικού γκραν πρι ήταν άκρως θεαματικοί όταν ο Βάλτερι Μπότας, ο Κάρλος Σάινθ και ο πρωτοπόρος του αγώνα Λιούις Χάμιλτον είχαν πρόβλημα με το εμπρός αριστερό ελαστικό τους. Το ελαστικό του Χάμιλτον “παρέδωσε πνεύμα” στον τελευταίο γύρο ωστόσο κατάφερε να τερματίσει και να πάρει την έβδομη νίκη του, επίδοση ρεκόρ, στο Σίλβερστοουν, ωστόσο Σάινθ και Μπότας έμειναν εκτός βαθμών.
Η Pirelli ακόμα δεν έχει κατανοήσει την αιτία των περιστατικών με την εταιρεία να πιθανολογεί ότι τα θραύσματα στο οδόστρωμα μπορεί να έπαιξαν το ρόλο τους. Η εμπρός πτέρυγα του Κίμι Ράικονεν έσπασε στους τελευταίους γύρους και μετά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας νωρίτερα εξαιτίας του ατυχήματος του Ντανιίλ Κβίατ, οι περισσότεροι οδηγοί ολοκλήρωσαν με την σκληρή γόμα.
«Φυσικά θα ερευνήσουμε τα γεγονότα στους τελευταίους γύρους», είπε ο Ίζολα. «Είναι πολύ νωρίς για να καταλήξουμε σε συμπεράσματα. Μπορεί να οφείλεται στη φθορά, ελαστικά με 38 γύρους και περισσότερους μπορεί να είχαν αρκετή φθορά σε αυτή την πίστα αλλά δεν μπορώ να πω αν όντως οφείλεται σε αυτό. Μπορεί να είναι θραύσματα, είδαμε κομμάτια από την εμπρός πτέρυγα του Κίμι στην πίστα, αυτός είναι ο λόγος που θέλουμε να ερευνήσουμε όχι μόνο τα προβληματικά ελαστικά αλλά όλα τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν στους τελευταίους γύρους του αγώνα και σε αυτή τη βάση, θα μπορούμε να βρούμε τι συνέβη, χωρίς να αποκλείουμε τίποτα. Θα ψάξουμε τα πάντα, πρέπει να διερευνήσουμε τα πάντα».
Από την στιγμή που δράση στο Σίλβερστοουν θα υπάρχει κι αυτή την εβδομάδα, η Pirelli πρέπει να βρει γρήγορα τις απαντήσεις. Η έρευνα γίνεται στην πίστα με τους τεχνικούς της Pirelli να παίρνουν το ελαστικό του Χάμιλτον αμέσως μετά τον αγώνα. «Έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε έρευνα εδώ στην πίστα, στο εργαστήριό μας», πρόσθεσε ο Ίζολα. «Προφανώς δεν έχουμε πολύ χρόνο για έρευνα, έχουμε νέο αγώνα σε λιγότερο από μία εβδομάδα. Πρέπει να καταλήξουμε γρήγορα σε ένα συμπέρασμα. Το σχέδιο είναι να ολοκληρώσουμε μέχρι τη Δευτέρα ή το αργότερα μέχρι την Τρίτη».