Φόρμουλα 1: Απόδοση 1.022 ίππων έπιασε ο κινητήρας της Mercedes

Φόρμουλα 1: Απόδοση 1.022 ίππων έπιασε ο κινητήρας της Mercedes

 newsroom

  |  05.08.2020 | 01:33

Φαίνεται πως ναι επειδή σύμφωνα με μετρήσεις ο Γερμανός κατασκευαστής βλέπει τον κινητήρα του να αποδίδει πάνω από χίλιους ίππους σε αυτές τις ρυθμίσεις. Η διαφορά της Mercedes και των άλλων ήταν τεράστια στις κατατακτήριες δοκιμές για το βρετανικό γκραν πρι. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο ταχύτερος γυρίζοντας την πίστα του Σίλβερστοουν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα […]

Φαίνεται πως ναι επειδή σύμφωνα με μετρήσεις ο Γερμανός κατασκευαστής βλέπει τον κινητήρα του να αποδίδει πάνω από χίλιους ίππους σε αυτές τις ρυθμίσεις. Η διαφορά της Mercedes και των άλλων ήταν τεράστια στις κατατακτήριες δοκιμές για το βρετανικό γκραν πρι.

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο ταχύτερος γυρίζοντας την πίστα του Σίλβερστοουν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον Μαξ Φερστάπεν της Ρεντ Μπουλ, ο οποίος ήταν ο πλησιέστερος στους εργοστασιακούς οδηγούς της Μερσέντες.

Στους αγώνες ωστόσο η διαφορά δείχνει να είναι μικρότερη αν και η,… ζημιά δείχνει να γίνεται από τις μεγάλες διαφορές στις κατατακτήριες δοκιμές.

Αυτό άφησε να εννοηθεί και το αφεντικό της Red Bull, ο Κρίστιαν Χόρνερ: «Προσπαθούμε να κατανοήσουμε αυτή τη στιγμή τι κάνει τη διαφορά στις κατατακτήριες. Η Μερσέντες έχει απίστευτη ταχύτητα στον ένα γύρο. Μπορούμε να το δούμε αυτό. Το βήμα που μπορεί να κάνει είναι τεράστιο».

Υπάρχει μία σειρά από πιθανές αιτίες, όπως το σύστημα DAS που εισήγαγε φέτος η Μercedes. Το περίφημο “party mode” του κινητήρα της συχνά επικαλείται ως αιτία για την ανωτερότητα του Γερμανού κατασκευαστή.

Αυτό μπορεί και να ισχύει επειδή οι μετρήσεις στη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών του βρετανικού γκραν πρι έδειξαν ότι ο κινητήρας της Mercedes ήταν ο μοναδικός που απέδωσε πάνω από χίλιους ίππους. Στην περίπτωση του Λιούις Χάμιλτον ήταν 1.022, ο Βάλτερι Μπότας είχε 1.020.

Αυτό κάνει τη Mercedes το μοναδικό κατασκευαστή του οποίου ο κινητήρας έχει μεγαλύτερη απόδοση από την περασμένη χρονιά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις, ο κινητήρας της Honda βγάζει 28 ίππους λιγότερο από της Mercedes, η μονάδα ισχύος της Renault 37 λιγότερο και εκείνον της Ferrari υπολείπεται 42 ίππων.

Αυτή η διαφορά στην ισχύ δίνει στη Mercedes κάπου τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου στο γύρο σε ρυθμίσεις κατατακτήριων. Αυτό με την σειρά του σημαίνει ότι υπάρχει και σημαντική διαφορά στο σασί και την αεροδυναμική συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.

Επιπλέον, η Mercedes έχει έναν πολύ οικονομικό κινητήρα καθώς έμειναν 11 κιλά καυσίμου στο ντεπόζιτο της W11 μετά το αυστριακό Γκραν Πρι. Η ΦΙΑ από την πλευρά της δεν έχει εντοπίσει παρατυπίες στην τηλεμετρία των κινητήρων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ NEA

Χορτοφαγική διατροφή: 10+1 τροφές που θα κάνουν την καθημερινότητά σας γευστικότερη

Η χορτοφαγία, δηλαδή η αποχή από την κατανάλωση κρέατος και ψαριών γίνεται ολοένα και συχνότερα τρόπος ζωής πολλών ατόμων στη χώρα μας. Συχνά δημιουργείται το διατροφικό δίλημμα αν, με τη συγκεκριμένη διατροφή, ο οργανισμός στερείται πολύτιμα στοιχεία ή μπορεί να είναι πλήρης σε θρεπτικά συστατικά. Η απάντηση είναι ότι μπορεί, καθώς υπάρχουν τρόφιμα φυτικής προέλευσης, […]

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

05.11.2021 | 14:07

Ράγισμα στο πλευρό ο Μουνάφο

Ο Μουνάφο που αποχώρησε τραυματίας από τον αγωνιστικό χώρο των Ζωσιμάδων με χτύπημα στο πλευρό υπέστη ράγισμα, όπως έδειξε η ακτινογραφία.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

01.11.2021 | 00:37

«Ο Μελισσανίδης απείλησε τηλεφωνικά τον Καρυπίδη ότι θα τον βάλει σε αναπηρικό καροτσάκι»

Ο Άρης με ανακοίνωσή του καταγγέλλει ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Θόδωρος Καρυπίδης με τον Δημήτρη Μελισσανίδη.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

01.11.2021 | 00:19

Ασύλληπτο γκολ από τον μυθικό Ζλάταν με απευθείας φάουλ [vds]

Με ένα απίθανο φάουλ ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς άνοιξε το σκορ για τη Μίλαν στο 25ο λεπτό του ντέρμπι με τη Ρόμα.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

31.10.2021 | 23:58