Ο Αλεξάντερ Σμολι ήταν ο πρώτος που άφησε τα πιτς και κατέγραψε επίδοση, αλλά το 1’46’’750 σύντομα ξεπεράστηκε από τον Τζακ Ντούχαν. Ο Αυστραλός δεν έμεινε για πολύ στην πρώτη θέση καθώς ο Λίαμ Λόουσον τον ξεπέρασε με 1’46’’209, μία επίδοση που ο Σάρτζεντ βελτίωσε στο 1’46’’105. Στην επόμενη προσπάθεια ο Τζέικ Χιουζ ήταν ένα […]
Ο Αλεξάντερ Σμολι ήταν ο πρώτος που άφησε τα πιτς και κατέγραψε επίδοση, αλλά το 1’46’’750 σύντομα ξεπεράστηκε από τον Τζακ Ντούχαν. Ο Αυστραλός δεν έμεινε για πολύ στην πρώτη θέση καθώς ο Λίαμ Λόουσον τον ξεπέρασε με 1’46’’209, μία επίδοση που ο Σάρτζεντ βελτίωσε στο 1’46’’105. Στην επόμενη προσπάθεια ο Τζέικ Χιουζ ήταν ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερος αλλά ο Αμερικανός της Prema είχε την απάντηση σταματώντας το χρονόμετρο στο 1’45’’671.
Με νέο σετ ελαστικών για όλους τους οδηγούς, η μάχη θα μπορούσε να πάρει νέο ενδιαφέρον αλλά η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της τέσσερα λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Όσκαρ Πιάστρι έπεσε πάνω στην είσοδο των πιτς και χρειάστηκε βοήθεια για να γυρίσει στην ομάδα του. Ο Αυστραλός της Prema βγήκε ξανά στην πίστα σε μία προσπάθεια να βελτιώσει τη δεύτερη θέση αλλά μισό γύρο μετά κατάλαβε ότι δεν είχε ελπίδα. Η διεύθυνση του αγώνα αποφάσισε να συνεχίσει τη διαδικασία που είχε ως αποτέλεσμα το θέαμα. Σχεδόν όλοι βελτίωσαν τις επιδόσεις τους και ο Χιουζ έκανε τον ταχύτερο χρόνο αλλά ο Αμερικανός απάντησε αμέσως με 1‘45’’063. Αυτό ήταν αρκετό για τη δεύτερη πολ σε ισάριθμες εβδομάδες στο Σίλβερστοουν.