Ο Φερσόρ εκκίνησε από την pole position τον αγώνα στο Σπα, ενώ ο Λίαμ Λόουσον έπεσε από τη δεύτερη στην πέμπτη θέση. Ο Ολλανδός της MP Motorsport δέχθηκε αμέσως πίεση από τον Λόγκαν Σάρτζεντ, που πήρε τη δεύτερη θέση από τον Λόουσον και στην Combes, ο Αμερικανός έκανε την απόπειρα να περάσει στην κορυφή αλλά […]
Ο Φερσόρ εκκίνησε από την pole position τον αγώνα στο Σπα, ενώ ο Λίαμ Λόουσον έπεσε από τη δεύτερη στην πέμπτη θέση. Ο Ολλανδός της MP Motorsport δέχθηκε αμέσως πίεση από τον Λόγκαν Σάρτζεντ, που πήρε τη δεύτερη θέση από τον Λόουσον και στην Combes, ο Αμερικανός έκανε την απόπειρα να περάσει στην κορυφή αλλά πάτησε εκτός πίστας και έπρεπε να επιστρέψει τη θέση. Δύο γύρους μετά η επίθεση ήταν επιτυχημένη ενώ ο Βέστι ακολούθησε το παράδειγμα του ομόσταβλού του στον τέταρτο γύρο και ανέβηκε δεύτερος.
Μετά την σύντομη περίοδο του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας που προκάλεσε το ατύχημα του Πιερ Λουϊ Σοβέ, ο Φερσόρ άντεξε για μερικούς γύρους στην τρίτη θέση αλλά η έλλειψη ταχύτητας στις ευθείες σήμαινε ότι λίγο μετά τον πέρασε ο Τεό Πουρσέρ, ο Λόουσον και ο Αλεξάντερ Σμόλιαρ.
Αργά αλλά σταθερά η διαφορά μεταξύ των δύο πρώτων μειώθηκε στο μισό δευτερόλεπτο αλλά ο Δανός δεν μπόρεσε να φανεί απειλητικός. Ο Σάρτζεντ πήρε τη δεύτερη νίκη του στην σεζόν και πέρασε επικεφαλής στη βαθμολογία ενώ ο Βέστι εμφανίστηκε στο βάθρο για πρώτη φορά μετά τη νίκη του στην Αυστρία. Η σεζόν συνεχίζεται την επόμενη εβδομάδα στη Μόντσα με τον προτελευταίο αγώνα.