Ο οδηγός της Audi ήταν ταχύτερος υπό βροχή συγκριτικά με τους ομόσταβλούς του, Ρενέ Ραστ και Ρόμπιν Φράινς, αλλά περιμένει την περίπτωση ποινής καθώς φάνηκε να κινείται αρκετά γρήγορα σε καθεστώς κόκκινης σημαίας. Αυτή η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της λίγο προτού συμπληρωθεί δεκάλεπτο στη διαδικασία. Ο οδηγός της BMW, Τίμο Γκλοκ, βγήκε από […]
Ο οδηγός της Audi ήταν ταχύτερος υπό βροχή συγκριτικά με τους ομόσταβλούς του, Ρενέ Ραστ και Ρόμπιν Φράινς, αλλά περιμένει την περίπτωση ποινής καθώς φάνηκε να κινείται αρκετά γρήγορα σε καθεστώς κόκκινης σημαίας. Αυτή η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της λίγο προτού συμπληρωθεί δεκάλεπτο στη διαδικασία. Ο οδηγός της BMW, Τίμο Γκλοκ, βγήκε από την πίστα στην τρίτη στροφή καταλήγοντας στην αμμοπαγίδα. Ο πρώην οδηγός της F1 είχε μόλις σημειώσει τον τρίτο καλύτερο χρόνο αλλά είδε την παρουσία του να ολοκληρώνεται με αυτό το περιστατικό υποχωρώντας στην τελευταία θέση.
Την στιγμή της κόκκινης σημαίας ο Μάικ Ροκενφέλερ είχε πετύχει τον καλύτερο χρόνο για λογαριασμό της Audi. Ήταν ο μοναδικός που γύρισε την πίστα κάτω από τα δύο λεπτά στο πρώτο κομμάτι αλλά στην επιστροφή στη δράση, η επίδοση του Γερμανού δεν άντεξε πολύ. Ο Μίλερ είχε επίδοση 1:57.822 που τον έφερε για 38 χιλιοστά μπροστά από τον Ραστ. Ο Φράινς και ο Ροκενφέλερ ολοκληρώνουν την πρώτη τετράδα για την Audi ενώ ο Μάρκο Βίτμαν ήταν ο καλύτερος της BMW όντας πέμπτος.
Η κόκκινη σημαία που προκάλεσε ο Γκλοκ δείχνει να εμπλέκει πολλούς οδηγούς. Συνολικά πέντε βρέθηκαν να οδηγούν πολύ γρήγορα σε αυτή την περίοδο, μεταξύ αυτών ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα και ο Χάρισον Νιούι. Οι αγωνοδίκες ελέγχουν το θέμα και ίσως να υπάρξουν αλλαγές στο grid για τον πρώτο αγώνα του διημέρου.