Μπορεί o Λίους Χάμιλτον να κάνει και φέτος έναν… περίπατο στη Formula1, ωστόσο ο Βρετανός πιλότος ως λάτρης του αθλήματος δεν δίστασε να κάνει την κριτική του για τα ελαστικά της Pirelli. Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής υποστήριξε πως η ιταλική εταιρία δεν έκανε και την καλύτερη δυνατή δουλεία, λέγοντας πως: «Πραγματικά πρέπει να πιέσουμε […]
Μπορεί o Λίους Χάμιλτον να κάνει και φέτος έναν… περίπατο στη Formula1, ωστόσο ο Βρετανός πιλότος ως λάτρης του αθλήματος δεν δίστασε να κάνει την κριτική του για τα ελαστικά της Pirelli.
Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής υποστήριξε πως η ιταλική εταιρία δεν έκανε και την καλύτερη δυνατή δουλεία, λέγοντας πως: «Πραγματικά πρέπει να πιέσουμε πολύ την Pirelli για το μέλλον. Δυστυχώς, δεν έκαναν καλή δουλειά με τα ελαστικά στο τέλος της προηγούμενης σεζόν, ώστε να εξελίξουν τα φετινά ελαστικά. Και έτσι έπρεπε να διατηρήσουμε τα ίδια ελαστικά που είχαμε και το 2019. Στο παρελθόν, όταν συγκροτούνταν οι στόχοι, οι οδηγοί δεν ήταν μέρος των αποφάσεων που λαμβάνονταν. Και γι’ αυτό πέρυσι πήγα στη συνάντηση στο Παρίσι, ως μέρος της εκπροσώπησης των οδηγών. Θέλουμε να τους βοηθήσουμε να είναι σίγουροι στο ότι έχουν θέσει τους στόχους σωστά. Δεν γίνεται αυτό σωστά εδώ και πολύ καιρό».
Ο Χάμιλτον τόνισε πως η φιλοσοφία της κατασκευής των νέων ελαστικών θα πρέπει να είναι διαφορετική, η διαχείριση που είναι αναγκασμένοι οι οδηγοί να κάνουν είναι ένας κατασταλτικός παράγοντας για το θέαμα του αθλήματος. «Προχωρώντας, πιθανότατα δεν θα είναι σε θέση να το κάνουν αυτό του χρόνου, αλλά για το 2022 θέλουμε ένα καλύτερο ελαστικό. Θέλουμε ένα ελαστικό που να μας δίνει περισσότερη πρόσφυση, περισσότερη ασφάλεια και να μας δίνει τη δυνατότητα να οδηγούμε πιο κοντά ο ένας με τον άλλο και να δίνουμε σε εσάς και τους φιλάθλους καλύτερους αγώνες. Αυτή τη στιγμή, κάνουμε πολύ σοβαρή διαχείριση ελαστικών. Και δεν θεωρώ πως αυτό είναι που θέλουν οι φίλαθλοι. Δεν είναι αυτό που θέλει ο οδηγός, να πρέπει να διαχειριστεί τα ελαστικά του πίσω από ένα μονοθέσιο, αρκετά δευτερόλεπτα πίσω, επειδή τα ελαστικά δεν είναι αρκετά καλά. Και έτσι θέλουμε να βοηθήσουμε την Pirelli να φτιάξει ένα καλύτερο ελαστικό, εάν μπορεί. Και αυτό είναι προφανώς το ζήτημα».