Ο ίδιος δεν έχει εναλλακτικό σχέδιο μέχρι στιγμής αλλά έχει δηλώσει την επιθυμία του να παραμείνει στη δράση. Εκτός από τη Ducati, η Aprilia είναι η μοναδική εργοστασιακή ομάδα που δεν έχει ολοκληρώσει το ρόστερ αναβατών της για την επόμενη σεζόν. Αν και πολλές φορές ο μάνατζερ του Ντοβιτσιόζο, Σιμόνε Μπατιστέλα, το έχει αρνηθεί, το […]
Ο ίδιος δεν έχει εναλλακτικό σχέδιο μέχρι στιγμής αλλά έχει δηλώσει την επιθυμία του να παραμείνει στη δράση. Εκτός από τη Ducati, η Aprilia είναι η μοναδική εργοστασιακή ομάδα που δεν έχει ολοκληρώσει το ρόστερ αναβατών της για την επόμενη σεζόν. Αν και πολλές φορές ο μάνατζερ του Ντοβιτσιόζο, Σιμόνε Μπατιστέλα, το έχει αρνηθεί, το διαζύγιο με την Ducati ήρθε εξαιτίας των οικονομικών περικοπών.
Αν ισχύουν οι φήμες που θέλουν τον Ντοβιτσιόζο να μην κατεβάζει τις οικονομικές του απαιτήσεις, τότε είναι εξαιρετικά απίθανη η συμφωνία με την Aprilia σύμφωνα με τον CEO της, Μάσιμο Ρίβολα. «O Ντόβι είναι ένας από τους κορυφαίους αναβάτες των τελευταίων ετών. Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να πληρώσουμε έναν αναβάτη όπως αυτόν, αλλά είναι καλό που μπορούμε να τον διεκδικήσουμε. Δεν γνωρίζω ποια θα είναι η εξέλιξη».