«Ίσως να βοηθά εδώ κι εκεί αλλά αυτό είναι το μονοπάτι που πάντα ακολουθούσα», είπε ο οδηγός της Ferrari σε συζήτησή του με τον αναλυτή του Sky, Ραλφ Σουμάχερ. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε την στήριξη και την καθοδήγηση της Red Bull και της BMW στα πρώτα βήματα της καριέρας του, από τότε που […]
«Ίσως να βοηθά εδώ κι εκεί αλλά αυτό είναι το μονοπάτι που πάντα ακολουθούσα», είπε ο οδηγός της Ferrari σε συζήτησή του με τον αναλυτή του Sky, Ραλφ Σουμάχερ. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε την στήριξη και την καθοδήγηση της Red Bull και της BMW στα πρώτα βήματα της καριέρας του, από τότε που σταμάτησε όμως να συνεργάζεται με τον γίγαντα των ενεργειακών ποτών το 2014, διαπραγματεύεται μόνος τα συμβόλαιά του. Αντί να έχει ένα σταθερό μάνατζερ ο Φέτελ προτιμά να ακούει τα άτομα που εμπιστεύεται όπως τον σύμβουλο της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο.
Στα θέματα που έχουν να κάνουν με τα media έχει την στήριξη της Μπρίτα Ρέσκε. Όταν ρωτήθηκε από τον Ραλφ Σουμάχερ για το αν θα ήταν μία συνετή απόφαση η πρόσληψη ενός κλασικού μάνατζερ ειδικά τώρα που το μέλλον του είναι αβέβαιο καθώς πλησιάζει η στιγμή της αποχώρησης από τη Ferrari, ο Γερμανός απάντησε: «Αυτή είναι μία καλή ερώτηση. Κάποιοι άνθρωποι έρχονται και φεύγουν. Είναι πολλοί. Κάποιοι σε συγχαίρουν και σε κατακρίνουν λίγες εβδομάδες μετά. Φυσικά έχεις πάντα ανθρώπους γύρω σου που σε στηρίζουν. Πιο σημαντικό από την κοινή γνώμη είναι να γνωρίζεις ποιους ανθρώπους μπορείς να εμπιστεύεσαι και να στηρίζεσαι σε αυτούς. Πάντα έχω καλή διάθεση και είναι αρκετά ξεκάθαρο στο μυαλό μου. Ποτέ δεν ασχολήθηκα με την γνώμη των άλλων, τι λέει και σκέφτεται ο κόσμος. Δεν παρακολουθώ όσα λέγονται και γράφονται».
Ο πρώην επικεφαλής ομάδας στη F1, ο Κόλιν Κόλες, είχε δώσει την ευκαιρία στον Φέτελ να κάνει την πρώτη του δοκιμή στη F3. Ο ίδιος είχε πει παλαιότερα ότι ο Γερμανός θα μπορούσε να έχει τη βοήθεια ενός εκπροσώπου των συμφερόντων του. «Θα έπρεπε να έχει, ειδικά τα προηγούμενα δύο χρόνια. Θα βοηθούσε αν είχε κάποιον στο πλευρό του. Αποφάσισε μία ημέρα ότι δεν χρειάζεται μάνατζερ, θέλει να τα κάνει όλα μόνος του με τους δικηγόρους. Αυτή είναι η επιλογή του. Πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι είναι πολύ έντονο το στοιχείο της πολιτικής στη Formula 1».