Σε αγχώνουν τα παραπανίσια κιλά λόγω καλοκαιριού; Όσα πρέπει να κάνεις από σήμερα

Σε αγχώνουν τα παραπανίσια κιλά λόγω καλοκαιριού; Όσα πρέπει να κάνεις από σήμερα

 Κωνσταντίνα Βουδούρη

  |  12.05.2021 | 09:04

Η αντίστροφη μέτρηση για το καλοκαίρι έχει ξεκινήσει και το άγχος της ζυγαριάς και των παραπανίσιων κιλών είναι έντονο. Ωστόσο, δεν πρέπει να πανικοβάλλεσαι! Η απώλεια λίπους, η μείωση πόντων από την περιφέρεια και η βελτίωση της ποιότητας της ζωής σου αποτελούν μαραθώνιο και όχι σπριντ. Ξεκίνα με ό,τι έχεις, χωρίς άγχος και πανικό στην […]

Η αντίστροφη μέτρηση για το καλοκαίρι έχει ξεκινήσει και το άγχος της ζυγαριάς και των παραπανίσιων κιλών είναι έντονο. Ωστόσο, δεν πρέπει να πανικοβάλλεσαι!

Η απώλεια λίπους, η μείωση πόντων από την περιφέρεια και η βελτίωση της ποιότητας της ζωής σου αποτελούν μαραθώνιο και όχι σπριντ. Ξεκίνα με ό,τι έχεις, χωρίς άγχος και πανικό στην ιδέα του «τέλειου». Μικρά και αργά βήματα θα οδηγήσουν σε ένα μακροχρόνιο αποτέλεσμα και σε μία πιο «υγιή» σχέση με το φαγητό αλλά και με το σώμα σου.

Το μόνο που πραγματικά χρειάζεσαι είναι να χαλαρώσεις και να αλλάξεις στρατηγική. Αν πρόκειται να ξεκινήσεις διατροφή μην το παρακάνεις! Βάλε μικρούς, εφικτούς στόχους που δεν θα σε αγχώνουν άλλα θα δουλεύουν για εσένα αργά και σταθερά.

Αύξησε την κατανάλωση πρωτεΐνης
Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η αύξηση των πρωτεϊνών στη διατροφή μας μπορεί να επιφέρει τον κορεσμό γρηγορότερα με αποτέλεσμα τη μείωση της προσλαμβανόμενης ενέργειας και σε βοηθάει στο να «χτίσεις» μύες/άλυπη μάζα.

Ποια τρόφιμα έχουν πρωτεΐνες

• Κρέας (κοτόπουλο, μοσχάρι)
• Αυγά
• Διατροφική μαγία
• Τοφου
• Γαλακτοκομικά
• Όσπρια
• Γάλα και γιαούρτι σόγιας
• Θαλασσινά
• Κάποια λαχανικά (μανιτάρια, μπρόκολο, αρακάς)
• Σπόροι
• Ξηροί καρποί

Αύξησε την κατανάλωση φυτικών ινών
Είναι αποδεδειγμένο ότι οι φυτικές ίνες μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλότερα επίπεδα κορεσμού, να βοηθήσουν στην δυσκοιλιότητα αλλά και να μειώσουν τα επίπεδα της προσλαμβανόμενης χοληστερίνης.

Ποια τρόφιμα περιέχουν φυτικές ίνες

• Φρούτα
• Ξηροί καρποί
• Σπόροι
• Λαχανικά
• Όσπρια
• Δημητριακά ολικής άλεσης

Αύξησε την πόση νερού

Αυτό θα σε βοηθήσει να μην μπερδεύεις την πείνα σου με την δίψα σου. Το νερό βοηθάει στη μείωση της δυσκοιλιότητας συνδυαστικά με την αύξηση των φυτικών ινών. Βάλε στόχο και προσπάθησε να καταναλώνεις 6-8 ποτήρια νερό μέσα στην ημέρα σου.

Ξεκίνα το περπάτημα!

Βοηθά στη μείωση του σωματικού βάρους. Σε συνδυασμό με σωστή και ισορροπημένη διατροφή το καθημερινό περπάτημα συμβάλλει στη διατήρηση του σωματικού βάρους σε υγιή επίπεδα, ενισχύει το μεταβολισμό. Το συχνό περπάτημα διευκολύνει τον πόνο στις αρθρώσεις και μειώνει τον πόνο που σχετίζεται με την αρθρίτιδα. Ενισχύει την ανοσοποιητική λειτουργία. Αν περπατάει κανείς τουλάχιστον 20 λεπτά την ημέρα, τουλάχιστον 5 ημέρες την εβδομάδα, έχει 43% λιγότερες ημέρες ασθένειας, μικρότερης διάρκειας και ηπιότερων συμπτωμάτων.

Το τακτικό και γρήγορο περπάτημα βελτιώνει αρκετούς γνωστούς παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις, όπως το βάρος σώματος, το ποσοστό σωματικού λίπους και την συστολική και διαστολική αρτηριακή πίεση. Φαίνεται ότι το καθημερνό περπάτημα έχει πολλαπλά οφέλη στην ποιότητα των οστών και στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, καθώς ενισχύει την διατήρηση της οστικής μάζας. Ενώ επιδρά θετικά στην ψυχική και νοητική υγεία, συμβάλλει στη μείωση και στην καλύτερη διαχείριση του ψυχικού στρες, ενισχύει τη μνήμη και την ικανότητα μάθησης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ NEA

Χορτοφαγική διατροφή: 10+1 τροφές που θα κάνουν την καθημερινότητά σας γευστικότερη

Η χορτοφαγία, δηλαδή η αποχή από την κατανάλωση κρέατος και ψαριών γίνεται ολοένα και συχνότερα τρόπος ζωής πολλών ατόμων στη χώρα μας. Συχνά δημιουργείται το διατροφικό δίλημμα αν, με τη συγκεκριμένη διατροφή, ο οργανισμός στερείται πολύτιμα στοιχεία ή μπορεί να είναι πλήρης σε θρεπτικά συστατικά. Η απάντηση είναι ότι μπορεί, καθώς υπάρχουν τρόφιμα φυτικής προέλευσης, […]

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

05.11.2021 | 14:07

Ράγισμα στο πλευρό ο Μουνάφο

Ο Μουνάφο που αποχώρησε τραυματίας από τον αγωνιστικό χώρο των Ζωσιμάδων με χτύπημα στο πλευρό υπέστη ράγισμα, όπως έδειξε η ακτινογραφία.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

01.11.2021 | 00:37

«Ο Μελισσανίδης απείλησε τηλεφωνικά τον Καρυπίδη ότι θα τον βάλει σε αναπηρικό καροτσάκι»

Ο Άρης με ανακοίνωσή του καταγγέλλει ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Θόδωρος Καρυπίδης με τον Δημήτρη Μελισσανίδη.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

01.11.2021 | 00:19

Ασύλληπτο γκολ από τον μυθικό Ζλάταν με απευθείας φάουλ [vds]

Με ένα απίθανο φάουλ ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς άνοιξε το σκορ για τη Μίλαν στο 25ο λεπτό του ντέρμπι με τη Ρόμα.

Παναγιώτης Αποστολόπουλος

31.10.2021 | 23:58